Флагманська модель Q Acoustics Concept 500 створювалася спільно з фахівцями компаній Fink-Audio Consulting і IDA, з якими Q Acoustics співпрацює понад 10 років. Проведені ними дослідження показали, що вібрації корпусу не тільки стають джерелом сторонніх призвуків, але й впливають на лінійність відтворення, послаблюючи одні частоти та посилюючи інші. Тому для демпфування конструкції були прийняті воістину безпрецедентні заходи. Стінки виготовляються за фірмовою технологією Dual Gelcore — це сендвіч, що складається з трьох аркушів МДФ, між якими є два шари еластичного полімеру. У такій структурі енергія вібрацій перетворюється на тепло, яке швидко розсіюється в товщі матеріалу. Компанія приводить графіки, згідно з якими амплітуда вібрацій бічних стінок у діапазоні 500 Гц — 2 кГц, тобто там, де наш слух має максимальну чутливість, знижуються на 5-10 дБ.
Для збільшення жорсткості корпусу інженерами Fink-Audio Consulting була розроблена система внутрішніх стяжок P2P (Point to Point). Під час досліджень із застосуванням лазерної інтерферометрії та методу кінцевих елементів були виявлені ділянки стінок із найбільшою амплітудою вібрацій і швидкістю поширення їх енергії. Саме в цих місцях і були вклеєні дерев'яні бруски, що дало максимальний ефект без істотного збільшення маси корпусу та незначному зменшенню внутрішнього об'єму.
Крім описаної, стяжки виконують ще одну важливу функцію. Зверніть увагу, що на фланцях динаміків немає традиційних саморізів. Головки кріпляться зсередини: в центр магнітної системи вкручується сталевий стрижень, а інший його кінець пропускається через отвір у стяжці, що з'єднується бічні стінки корпусу, і фіксується гайкою. Постійність зусилля забезпечується пружиною. Така конструкція не тільки естетична, але й забезпечує більш ефективну розв'язку НЧ/СЧ драйверів від лицьової панелі.
За солідних розмірів корпусу заввишки 115 см творці Q Acoustics Concept 500 обмежилися двосмуговою конфігурацією. Це традиційне для Q Acoustics рішення: наявність єдиного роздільного фільтра сприятливо позначається на звучанні. Випромінювачі — пара 165-міліметрових басовиків з дифузорами з просоченого паперу та дюймовий твітер — встановлені у верхній частині переднього щита впритул один до одного за принципом д'Апполіто. Тут усе зроблено для того, щоб побудова простору вийшло як у поличних моніторів, а бас — як у підлогових АС з таким же об'ємом корпусу. Смуги діляться фільтрами Лінквіца-Райлі четвертого порядку на частоті 2500 Гц, тобто найважливіший голосовий діапазон відтворюється з мінімальною фазовою і частотною нелінійністю. У схемі використовуються деталі аудіофільського класу, зокрема котушки Mundorf Aircore. На задній стінці є три гнізда й перемичка, переставляючи яку можна підкоригувати відбій твітера в межах 0/+0,5 дБ. Дві пари вхідних клем незвичайні, з акриловими затискними втулками. Як і всі топові моделі Q Acoustics, системи Concept 500 налаштовував Карл-Хайнц Фінк.
Корпус має закруглені горизонтальні ребра, порт фазоінвертора чималого перерізу виведений назад. У комплекті є поролонові заглушки, за допомогою яких можна або звузити вихідний канал, або зовсім перекрити його. Це тонкий інструмент настроювання, що дає змогу розв'язати можливі проблеми з басом під час встановлення АС впритул до стіни або в кутку.
Основою Q Acoustics Concept 500 слугує лита алюмінієва плита з полірованими бічними ободами, у які вкручуються шипи. Таке витончене рішення забезпечує колонкам додаткову стійкість. Грилі кріпляться на магнітах. Маса кожної колонки — 42 кілограми, під час просування стінок звук короткий і глухий, як у суцільного шматка дерева.
Звучання, що поєднує в собі ознаки точкового джерела з потужним, глибоким басом дійсно справляє враження. За загальним характером дуже схожий на систему з поличними моніторами та сабвуфером. З тією лише різницею, що в нашому разі всі смуги ідеально узгоджені за часом відгуку, чого в конфігурації 2.1 домогтися дуже складно. І другий момент — швидкість. Пара 6,5-дюймових драйверів набагато швидше за один 10-дюймовий за порівнянної площі випромінювання. Що ми й чутні в Concept 500: бас точний і швидкий, але на великій гучності явно вимагає від підсилювача підвищеної віддачі струму. Виробник вказує чутливість 90 дБ і мінімальний імпеданс 3,7 Ома, але відчувалася, що навіть 400-ватному Moon Neo 340 на записах drum-n-base було нелегко в нижньому октаві. Тому тут особливо актуально правило, справедливе для будь-якої акустики — чим важчу музику ви слухаєте, тим потужнішим має бути підсилювач. На симфонічній класиці, джазі, блюзі тощо все було так реалістично й автентично, що хотілося заплющити очі та просто слухати.
Характеристики Q Acoustics Concept 500
Конфігурація: 3 випромінювачі, 2 смуги
Акустичне оформлення: фазоінвертор
Діапазон відтворюваних частот: 41 – 30000 Гц
Частота розділу смуг: 2500 Гц
Чутливість: 90 дБ
Номінальний/мінімальний опір: 6/3,7 Ом
Рекомендована потужність підсилювача: 25 — 200 Вт
Нелінійні спотворення (120 Гц — 20 кГц): 0,2%
Габарити 400 х 1150 х 350 мм
Маса 1 шт.: 42 кг
![]() |
Для збільшення жорсткості корпусу інженерами Fink-Audio Consulting була розроблена система внутрішніх стяжок P2P (Point to Point). Під час досліджень із застосуванням лазерної інтерферометрії та методу кінцевих елементів були виявлені ділянки стінок із найбільшою амплітудою вібрацій і швидкістю поширення їх енергії. Саме в цих місцях і були вклеєні дерев'яні бруски, що дало максимальний ефект без істотного збільшення маси корпусу та незначному зменшенню внутрішнього об'єму.
Крім описаної, стяжки виконують ще одну важливу функцію. Зверніть увагу, що на фланцях динаміків немає традиційних саморізів. Головки кріпляться зсередини: в центр магнітної системи вкручується сталевий стрижень, а інший його кінець пропускається через отвір у стяжці, що з'єднується бічні стінки корпусу, і фіксується гайкою. Постійність зусилля забезпечується пружиною. Така конструкція не тільки естетична, але й забезпечує більш ефективну розв'язку НЧ/СЧ драйверів від лицьової панелі.
![]() |
За солідних розмірів корпусу заввишки 115 см творці Q Acoustics Concept 500 обмежилися двосмуговою конфігурацією. Це традиційне для Q Acoustics рішення: наявність єдиного роздільного фільтра сприятливо позначається на звучанні. Випромінювачі — пара 165-міліметрових басовиків з дифузорами з просоченого паперу та дюймовий твітер — встановлені у верхній частині переднього щита впритул один до одного за принципом д'Апполіто. Тут усе зроблено для того, щоб побудова простору вийшло як у поличних моніторів, а бас — як у підлогових АС з таким же об'ємом корпусу. Смуги діляться фільтрами Лінквіца-Райлі четвертого порядку на частоті 2500 Гц, тобто найважливіший голосовий діапазон відтворюється з мінімальною фазовою і частотною нелінійністю. У схемі використовуються деталі аудіофільського класу, зокрема котушки Mundorf Aircore. На задній стінці є три гнізда й перемичка, переставляючи яку можна підкоригувати відбій твітера в межах 0/+0,5 дБ. Дві пари вхідних клем незвичайні, з акриловими затискними втулками. Як і всі топові моделі Q Acoustics, системи Concept 500 налаштовував Карл-Хайнц Фінк.
![]() |
Корпус має закруглені горизонтальні ребра, порт фазоінвертора чималого перерізу виведений назад. У комплекті є поролонові заглушки, за допомогою яких можна або звузити вихідний канал, або зовсім перекрити його. Це тонкий інструмент настроювання, що дає змогу розв'язати можливі проблеми з басом під час встановлення АС впритул до стіни або в кутку.
Основою Q Acoustics Concept 500 слугує лита алюмінієва плита з полірованими бічними ободами, у які вкручуються шипи. Таке витончене рішення забезпечує колонкам додаткову стійкість. Грилі кріпляться на магнітах. Маса кожної колонки — 42 кілограми, під час просування стінок звук короткий і глухий, як у суцільного шматка дерева.
![]() |
Звучання, що поєднує в собі ознаки точкового джерела з потужним, глибоким басом дійсно справляє враження. За загальним характером дуже схожий на систему з поличними моніторами та сабвуфером. З тією лише різницею, що в нашому разі всі смуги ідеально узгоджені за часом відгуку, чого в конфігурації 2.1 домогтися дуже складно. І другий момент — швидкість. Пара 6,5-дюймових драйверів набагато швидше за один 10-дюймовий за порівнянної площі випромінювання. Що ми й чутні в Concept 500: бас точний і швидкий, але на великій гучності явно вимагає від підсилювача підвищеної віддачі струму. Виробник вказує чутливість 90 дБ і мінімальний імпеданс 3,7 Ома, але відчувалася, що навіть 400-ватному Moon Neo 340 на записах drum-n-base було нелегко в нижньому октаві. Тому тут особливо актуально правило, справедливе для будь-якої акустики — чим важчу музику ви слухаєте, тим потужнішим має бути підсилювач. На симфонічній класиці, джазі, блюзі тощо все було так реалістично й автентично, що хотілося заплющити очі та просто слухати.
Характеристики Q Acoustics Concept 500
Конфігурація: 3 випромінювачі, 2 смуги
Акустичне оформлення: фазоінвертор
Діапазон відтворюваних частот: 41 – 30000 Гц
Частота розділу смуг: 2500 Гц
Чутливість: 90 дБ
Номінальний/мінімальний опір: 6/3,7 Ом
Рекомендована потужність підсилювача: 25 — 200 Вт
Нелінійні спотворення (120 Гц — 20 кГц): 0,2%
Габарити 400 х 1150 х 350 мм
Маса 1 шт.: 42 кг
Характеристики
Основні | |
---|---|
Виробник | Q Acoustics |
Гарантійний термін | 12 міс |
Тип | Підлогова |
Призначення | Фронтальний гучномовець |
Стан | Новий |
Тип акустичної системи | Пасивна |
Колір корпусу | |
Колір корпусу | White Light Oak |
Інформація для замовлення
- Ціна: 258 705 ₴/пара