Акустична система Canton GLE 100

влевовправо
Німецька компанія Canton GLE представляє оновлену серію акустики GLE. У різних версіях вона існує вже приблизно 20 років. У цьому поколінні динаміки середніх і низьких частот у моделях GLE отримали титанові дифузори. За співвідношенням жорсткість/вага титан перевершує алюміній, а підвищена в'язкість підсилює його антирезонансні якості. Додаткову добавку до якості звучання покликана забезпечити фірмова концепція суцільного дифузора, що являє собою єдину поверхню без різких зламів або переходів.
За даними Canton, це додає дифузорам стабільності. Акустика GLE отримала вдосконалені клеми, які приймають кабель перерізом до 10 мм. В останній ітерації серія GLE вийшла різноманітною й універсальною. До неї увійшли підлогові, поличні та настінні колонки. Не забули й про системи центрального каналу та верхні джерела Dolby Atmos.
Огляд Canton GLE 100
У новітні моделі GLE інженери Canton перенесла ноу-хау зі старших лінійок. Якщо зняти з цієї акустики заокруглені за модою пилозахисні грилі, на місці недорогих головок з алюмінієвими дифузорами та S-підвісами, які масово випускалися на власному заводі Canton у Чехії, ми побачите куди більш передові драйвери, знайомі по середній серії Chrono і передтоповій Vento. У них дифузори титанові, ще легші та міцніші — 20-сантиметрові басовики мають структуру DoubleCone (під увігнутою мембраною є ще одна, яка надає дифузору дуже високу жорсткість), а 18-сантиметрові середньочастотники відрізняються S-подібним профілем. Єдина відмінність, яку не відразу навіть примітиш, полягає в тому, що кріпильні гвинти на фланцях головок тут не приховані, як у старших моделей.
В іншому перед нами — ті ж знайомі GLE. Корпуси в нових систем такі ж прямі та суворі, з недорогою, але якісною обробкою. Прості опори та клеми під однодротове під'єднання. Кросівери також зроблені за типом колишніх моделей GLE, тобто без фірмових ланцюжків Displacement Control, які є у всіх старших серіях. Ось це й інтригує найбільше. DC-технологію в Canton придумали, щоб
забезпечити кращий контроль ходу дифузора в галузі критичних амплітуд і в такий спосіб знизити чутні спотворення на найнижчих басах. І за класичною серії Canton Ergo ми знаємо, який результат вона дає в поєднанні зі «старими» алюмінієвими драйверами, а за Chrono і Vento — у комбінації з титановими. Тепер у нас є можливість почути, на що здатні прогресивні «кентонівські» головки й без коригувальних ланцюгів.
І щоб порівняння було найбільш коректним і показовим, як точка відліку ми взяли нерівноцінні моделі GLE 496.2 попереднього покоління, а дуже близькі за габаритними та іншими характеристиками Chrono 100. Кілька років тому ми їх слухали з недорогим джерелом і підсилювачем. Зараз у системі куди більш просунутого класу вони розкрилися інакше — до найточнішого передавання стереофонічного простору додалася глибша тембральна обробка середини та всього мікродинамічного бекграунду. Заодно з «трицятками» Marantz посилилася динаміка (але не огрубіла пластика) і вже не так проявилася схильність Canton GLE 100 до трохи строгого на ВЧ і прохолодного на СЧ-малюнку. Іншими словами, саунд трохи потеплів, став менш формальним і наповнений контрастнішими ігровими інтонаціями.
Однако Canton GLE 100 від того ж посилення дають ще більше життя! Так, їхнє відтворення не таке вивірене та лінійне, зате воно якесь близьке та безпосереднє. Бас щільніший, тактильніший, місцями жорсткіший і швидший. У нижньому регістрі не так добре читається ґрунтовність найвагоміших суббасових складників, але за повторного порівняння з Chrono 100 з'явилося, що й моделі подорожніші з новими
підсилювачами поводиться стриманіше. Титанові драйвери Canton GLE 100 практично не програвають у об'ємі та широті передавання низького діапазону, зате здатні видавати більш драйвовий і відкритий звук.
Є й менш помітні відмінності. Звукова сцена в GLE 100 майже така сама ясна та розділена, але з трохи меншою глибиною — підкорює дуже зрозумілим переднім планом і по-добрим опуклими, але не роздутими образами (Chrono 100 чудово розставляє і ті КІ, які завужені кудись далеко на фланги). Не виключено, що це викликано просто різним ступенем «прогрівання» драйверів у тестовій акустиці. Стикування СЧ/ВЧ-смужка інше — в передаванні нижнього верху GLE вловлюється певна «гірчинка» (хоча вона й має бути в цьому не надто милозвучному діапазоні). У Chrono більше прозорості, але жорстких, металевих або сухих відтінків у високочастотній смузі немає жодної моделі.
Окремо варто прокомментувати й середину. Часто буває, що «живість» у звучанні недорогих АС досягається жодною приємною підфарбовністю голосового діапазону, але Canton GLE 100 точно не той випадок. Тут якраз натуральність передавання досягається завдяки зваженій тональній розбірливості, властивій добре прорахованим титановим драйверам. Після вступу кінцевий вибір нам представляється дуже простим. Якщо ви підбираєте пару колонок під академічні, вокальні або акустичні жанри, то Canton Chrono 100, як і раніше, не варто скидати з рахунків — точніші та більш «візуально» звучать АС, що дуже важко знайти в такій ціні. Але якщо потрібні системи під заводну або будь-яку «електричну» музику, то міць і кураж краще передадуть нові GLE. Заодно — і трохи заощадите
Особливості серії Canton GLE — 2021 року.
У новій серії GLE використовується титан як матеріал дифузора для НЧ і СЧ динаміків. Подвійні діафрагми НЧ динаміків у GLE 100, GLE 90 і GLE 80 надають більше тиску й контролю. Візуально суцільна поверхня діафрагми додає елегантного акценту.
Високоякісні позолочені гвинтові клеми з гніздом для кабелю перерізом до 10 мм2 забезпечують максимальну провідність і гарантують надійний стабільний контакт. Високоякісні й акустично нейтральні тканинні грилі чорного кольору закривають лицьову панель, коли це потрібно, і надійно кріпляться за допомогою магнітів. Нова овальна форма гриля дає класичному дизайну серії GLE вписатися в сучасний дизайн кімнати.
Поєднання лакованого, шовковисто-матового покриття на передній панелі корпусу та високоякісної декоративної плівки в чорному та білому виготовленні, надає серії GLE одночасно сучасного й елегантного вигляду. Також 4 моделі доступні в кольорі Макасар. Завдяки широкій різноманітності модельного ряду, серія GLE дає змогу реалізовувати проєкти домашнього кінотеатру будь-якої складності. До асортименту серії входять підлогові, поличні, настінні АС, а також АС центрального каналу й АС Dolby Atmos.
Характеристики Canton GLE 100
Тип: підлогова, пасивна, фазоінверторного типу
Кількість смуг: 3
Потужність: 200 Вт
Максимальна потужність: 380 Вт
Чутливість: 90.5 дБ
Імпеданс: 8 Ом
Діапазон відтворюваних частот: 20-40000 Гц
Частота кросовера: 170 Гц, 3.2 кГц
Тип випромінювачів: динамічні
ВЧ-випромінювач: 25 мм
НЧ-випромінювач: 2x 200 мм, алюміній
СЧ-випромінювач: 174 мм, алюміній
Розміри (Ш х В х Г): 240 x 1160 x 400 мм
Вага: 33 кг
![]() |
За даними Canton, це додає дифузорам стабільності. Акустика GLE отримала вдосконалені клеми, які приймають кабель перерізом до 10 мм. В останній ітерації серія GLE вийшла різноманітною й універсальною. До неї увійшли підлогові, поличні та настінні колонки. Не забули й про системи центрального каналу та верхні джерела Dolby Atmos.
Огляд Canton GLE 100
У новітні моделі GLE інженери Canton перенесла ноу-хау зі старших лінійок. Якщо зняти з цієї акустики заокруглені за модою пилозахисні грилі, на місці недорогих головок з алюмінієвими дифузорами та S-підвісами, які масово випускалися на власному заводі Canton у Чехії, ми побачите куди більш передові драйвери, знайомі по середній серії Chrono і передтоповій Vento. У них дифузори титанові, ще легші та міцніші — 20-сантиметрові басовики мають структуру DoubleCone (під увігнутою мембраною є ще одна, яка надає дифузору дуже високу жорсткість), а 18-сантиметрові середньочастотники відрізняються S-подібним профілем. Єдина відмінність, яку не відразу навіть примітиш, полягає в тому, що кріпильні гвинти на фланцях головок тут не приховані, як у старших моделей.
![]() |
В іншому перед нами — ті ж знайомі GLE. Корпуси в нових систем такі ж прямі та суворі, з недорогою, але якісною обробкою. Прості опори та клеми під однодротове під'єднання. Кросівери також зроблені за типом колишніх моделей GLE, тобто без фірмових ланцюжків Displacement Control, які є у всіх старших серіях. Ось це й інтригує найбільше. DC-технологію в Canton придумали, щоб
забезпечити кращий контроль ходу дифузора в галузі критичних амплітуд і в такий спосіб знизити чутні спотворення на найнижчих басах. І за класичною серії Canton Ergo ми знаємо, який результат вона дає в поєднанні зі «старими» алюмінієвими драйверами, а за Chrono і Vento — у комбінації з титановими. Тепер у нас є можливість почути, на що здатні прогресивні «кентонівські» головки й без коригувальних ланцюгів.
![]() |
І щоб порівняння було найбільш коректним і показовим, як точка відліку ми взяли нерівноцінні моделі GLE 496.2 попереднього покоління, а дуже близькі за габаритними та іншими характеристиками Chrono 100. Кілька років тому ми їх слухали з недорогим джерелом і підсилювачем. Зараз у системі куди більш просунутого класу вони розкрилися інакше — до найточнішого передавання стереофонічного простору додалася глибша тембральна обробка середини та всього мікродинамічного бекграунду. Заодно з «трицятками» Marantz посилилася динаміка (але не огрубіла пластика) і вже не так проявилася схильність Canton GLE 100 до трохи строгого на ВЧ і прохолодного на СЧ-малюнку. Іншими словами, саунд трохи потеплів, став менш формальним і наповнений контрастнішими ігровими інтонаціями.
![]() |
Однако Canton GLE 100 від того ж посилення дають ще більше життя! Так, їхнє відтворення не таке вивірене та лінійне, зате воно якесь близьке та безпосереднє. Бас щільніший, тактильніший, місцями жорсткіший і швидший. У нижньому регістрі не так добре читається ґрунтовність найвагоміших суббасових складників, але за повторного порівняння з Chrono 100 з'явилося, що й моделі подорожніші з новими
підсилювачами поводиться стриманіше. Титанові драйвери Canton GLE 100 практично не програвають у об'ємі та широті передавання низького діапазону, зате здатні видавати більш драйвовий і відкритий звук.
![]() |
Є й менш помітні відмінності. Звукова сцена в GLE 100 майже така сама ясна та розділена, але з трохи меншою глибиною — підкорює дуже зрозумілим переднім планом і по-добрим опуклими, але не роздутими образами (Chrono 100 чудово розставляє і ті КІ, які завужені кудись далеко на фланги). Не виключено, що це викликано просто різним ступенем «прогрівання» драйверів у тестовій акустиці. Стикування СЧ/ВЧ-смужка інше — в передаванні нижнього верху GLE вловлюється певна «гірчинка» (хоча вона й має бути в цьому не надто милозвучному діапазоні). У Chrono більше прозорості, але жорстких, металевих або сухих відтінків у високочастотній смузі немає жодної моделі.
![]() |
Окремо варто прокомментувати й середину. Часто буває, що «живість» у звучанні недорогих АС досягається жодною приємною підфарбовністю голосового діапазону, але Canton GLE 100 точно не той випадок. Тут якраз натуральність передавання досягається завдяки зваженій тональній розбірливості, властивій добре прорахованим титановим драйверам. Після вступу кінцевий вибір нам представляється дуже простим. Якщо ви підбираєте пару колонок під академічні, вокальні або акустичні жанри, то Canton Chrono 100, як і раніше, не варто скидати з рахунків — точніші та більш «візуально» звучать АС, що дуже важко знайти в такій ціні. Але якщо потрібні системи під заводну або будь-яку «електричну» музику, то міць і кураж краще передадуть нові GLE. Заодно — і трохи заощадите
Особливості серії Canton GLE — 2021 року.
У новій серії GLE використовується титан як матеріал дифузора для НЧ і СЧ динаміків. Подвійні діафрагми НЧ динаміків у GLE 100, GLE 90 і GLE 80 надають більше тиску й контролю. Візуально суцільна поверхня діафрагми додає елегантного акценту.
![]() |
Високоякісні позолочені гвинтові клеми з гніздом для кабелю перерізом до 10 мм2 забезпечують максимальну провідність і гарантують надійний стабільний контакт. Високоякісні й акустично нейтральні тканинні грилі чорного кольору закривають лицьову панель, коли це потрібно, і надійно кріпляться за допомогою магнітів. Нова овальна форма гриля дає класичному дизайну серії GLE вписатися в сучасний дизайн кімнати.
![]() |
Поєднання лакованого, шовковисто-матового покриття на передній панелі корпусу та високоякісної декоративної плівки в чорному та білому виготовленні, надає серії GLE одночасно сучасного й елегантного вигляду. Також 4 моделі доступні в кольорі Макасар. Завдяки широкій різноманітності модельного ряду, серія GLE дає змогу реалізовувати проєкти домашнього кінотеатру будь-якої складності. До асортименту серії входять підлогові, поличні, настінні АС, а також АС центрального каналу й АС Dolby Atmos.
Характеристики Canton GLE 100
Тип: підлогова, пасивна, фазоінверторного типу
Кількість смуг: 3
Потужність: 200 Вт
Максимальна потужність: 380 Вт
Чутливість: 90.5 дБ
Імпеданс: 8 Ом
Діапазон відтворюваних частот: 20-40000 Гц
Частота кросовера: 170 Гц, 3.2 кГц
Тип випромінювачів: динамічні
ВЧ-випромінювач: 25 мм
НЧ-випромінювач: 2x 200 мм, алюміній
СЧ-випромінювач: 174 мм, алюміній
Розміри (Ш х В х Г): 240 x 1160 x 400 мм
Вага: 33 кг
Характеристики
Основні | |
---|---|
Виробник | Canton |
Тип | Підлогова |
Призначення | Фронтальний гучномовець |
Тип акустичної системи | Пасивна |
Кількість смуг | 3 |
Потужність | 200 Вт |
Максимальна потужність | 380 Вт |
Чутливість | 90.5 дБ |
Мінімальна частота | 20 Гц |
Максимальна частота | 40000 Гц |
Матеріал корпусу | МДФ |
Гарантійний термін | 12 міс |
Стан | Новий |
Колір корпусу | |
Колір корпусу | Black |
Інформація для замовлення
- Ціна: 57 587 ₴/пара