Продавець Home Audio - Hi-Fi Hi-End техника для вашего дома! розвиває свій бізнес на Prom.ua 4 роки.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Кошик
86 відгуків
+380 (95) 927-74-81
+380 (96) 428-05-24
Ужгород, Україна

Marantz — легенда Hi-Fi, що відзначає своє 70-річчя!

Marantz — легенда Hi-Fi, що відзначає своє 70-річчя!

Marantz завжди був чималим іноватором у галузі Hi-Fi техніки, дотримуючись основної візи свого засновника Сола Б. Марантцю — розширити чуттєві горизонти навіть для найвимогливіших шанувальників музики. Незабаром після Другої світової війни 1948 року на ринку з'явилися перші вінілові платівки. Сол Б. Маранц мав велику колекцію, але був задоволений їхнім звучанням. У той час еквалізацію визначали студії запису, які випускали платівки, що приводило до непогодженого звукового сприйняття. Родом із Нью-Йорка, він був незалежним графіком і музикантом, і тому вирішив приділити багато часу розробленню та поліпшенню своїх власних підсилювачів. Через чотири роки йому вдалося розробити революційний попередній підсилювач з еквалайзером, якого він назвав Audio Consolette. Спочатку він вручну виготовив їх для своїх знайомих, і найперший примірник він зібрав безпосередньо на своєму кухонному столі, але вже у перший рік було продано майже 400 екземплярів. Є досить короткий список характерних технологій в історії звуку, які принесли нові ідеї та рівні продуктивності. Ця модель займає видатне місце в цьому списку. Його історія почалася ще до створення Recording Industry Association of America (RIAA) і встановлення відповідних еквалайзерних стандартів. Можна сказати, що Audio Consolette став одним із засновників Hi-Fi.

1953 року до Солу приєднався Сид Сміт і в К'ю-Гарденс, Нью-Йорк, відкрив завод, який почав історію бренда Marantz. 1954 року з'явився на світ аудіосвіт "Model 1". У 50-х роках були створені легендарні попередні підсилювачі Model 7 і Model 8, а пізніше — потужний підсилювач 8B. У 60-х роках компанія дюйма перебралася до Каліфорнії та в межах технологічної революції лампи були замінені транзиссторами.

Фірма Marantz зіграла свою роль у відправленні астронавтів на Місяць. В історію увійшов моноблок Model 9, його модифіковану версію NASA використовувала в проєкті Apollo для стеження за станціями в усьому світі. FM-тюнер Model 10B з цього періоду був визнаний найкращим тюнером усіх часів, що звучить. 1964 року компанію Marantz придбала компанія Superscope, але це був тільки початок серії капітальних виробів. Після 1966 року багато продуктів вироблялися на японському підприємстві в співпраці з фірмою Standard Radio Corp. Компанія стала Marantz Japan Inc. 1974 року, що стало одним із ключових моментів для компанії. Важливою подією 70-х років була успішна реклама, щоб підкреслити надійність продуктів Marantz. У рекламі зазначається, що Model 2270 був схильний до пожежі. Попри чималі косметичні пошкодження, ресивер усе ще функціонував і відповідав всім виробничим специфікаціям.

Історія бренда стала більш насиченою завдяки продажу його дилерської мережі та закордонних підрозділів концерну Philips Electronics у 1980 році, за винятком США й Канади. Отже, Marantz також зробив свій внесок в історію CD-плеєрів, оскільки Philips був творцем стандарту CD. Уже 1982 року був представлений перший комерційний доступний CD-плеєр CD63, а потім і перший подвійний CD-плеєр CD-12.

1980-х років почалася ера цифрових технологій. Marantz залишилася вірною своєму аналоговому корінню з випуском серії програвачів вінілу TT1000, але водночас стала одним із лідерів у галузі цифрових інновацій.

CD-плеєр Model CD-63 став одним із перших масово вироблених CD-плеєрів на ринку. За ним пішов, ймовірно, найбільш музичний CD-плеєр, який коли-небудь випускала Marantz — CD-63 mkll KI Signature. За цим виробом стояв світотані Кен Ізивата, і спочатку він розробляв цю модель тільки для себе. Однак неправильно використовував її для презентації нового підсилювача перед журналістами, що викликало дуже сильний відгук, і CD-плеєр почали виробляти для широкої публіки. Звуковий майстер Кен Ізива впродовж багатьох років підписував якість звуку продукції, бувши одним із найвпливовіших авторитетів у галузі high-end аудіо (умер у 2019 році). Завдяки його художньому відчуттю компоненти Marantz належать до найкращого, що можна знайти у світі Hi-Fi техніки.

1991 року був представлений перший у світі CD-рекордер CDR-1, який досі вважається стандартом для високоякісного записування на CD. За рік Philips придбав торгові марки та дилерські мережі в США й Канаді та став повністю володіти брендом Marantz. Цей етап триває до 2001 року, коли всю компанію придбала Marantz Japan.

Отже, спочатку американська та пізніше європейська компанія остаточно перетворилася на японську. Водночас виробництво перейшло від масового виробництва до висококласного аудіо. 2002 року Marantz Japan об'єдналася з Denon і інвестиційною групою D&M Holdings, і відтоді обидві марки тісно співпрацюють. 2002 року, внаслідок зростання популярності Super Audio CD (SACD), Marantz Japan представила перші автономні підсилювачі — попередній підсилювач SC-7S1 і кінцевий підсилювач MA-9S1. Ці компоненти Hi-Fi стали переломним моментом у новій епосі цифрового звуку. Передні панелі моделей містять характерні елементи дизайну — вікно з дисплеєм Marantz і синю зірку. 2016 року було випущено на ринок тандемний SACD-програвач

2020 року з'явився MODEL 30, і хоча ця назва могла бути відсиланням до першого продукту Marantz, його сучасний промисловий дизайн мав новий напрям. 2022 року був представлений MODEL 40n — перший преміальний інтегрований підсилювач із вбудованою технологією мережевого стримінгу та під'єднанням HDMI ARC. Пізніше цього ж року Marantz змінив досвід домашнього кінотеатру з появою AV-ресиверів серії CINEMA. Нова лінійка втілює постійний інноваційний дух компанії та її прихильність видатного дизайну.

Сьогоднішньою точкою фокусу звуку Marantz і топових моделей є завод у Ширкаві, приблизно 185 км від Токіо. Там працює приблизно 200 осіб, від місцевих талантів до аудіофілів з усієї Японії. Шанувальники бренда, безумовно, знають, як це місце було зруйнований післяопадок 2011 року. Донині на стінах, підлогах і стелях залишилися тріщини, викликані поштовхом. Вони постійно нагадують про стійкість, стійкість і солідарність, завдяки яким світ Hi-Fi може радіти новим інноваціям і удосконаленням.

Інші статті

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner